Bestellen en betalen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee. Na het plaatsen van uw bestelling is het niet meer mogelijk om deze aan te passen. Mocht u een verkeerd artikel hebben besteld, neem dan contact op met onze klantenservice of verstuur een mail naar info@parishaircosmetics.nl.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel afhalen?

Ja, dit is zeker mogelijk! Dit kunt u aangeven bij het afronden van uw bestelling. Kies hier voor de optie 'ophalen in de winkel'.

Hoe kan ik bij Paris Hair Cosmetics betalen?

Bij Paris Hair Cosmetics vinden wij veiligheid het allerbelangrijkst daarom gebruiken wij de meest betrouwbare betaalsystemen. Kies een uit verschillende methoden die het beste bij u past. 

Vooraf betalen:

iDeal

Wilt u gemakkelijk en veilig, betalen? Dit kan via iDeal. Deze optie kunt u kiezen als u online via uw eigen bank wil betalen.

 

Creditcard 

U kunt met creditcard direct online bij ons uw bestelling afrekenen. Hiervoor kunt u een Mastercard, Visa of American Express kaart gebruiken.

 

PayPal 

Het is ook mogelijk om te betalen met het saldo op uw PayPal-account. 

 

Achteraf betalen:

In de winkel 

Wilt u uw bestelling in de winkel ophalen? Dan is het ook mogelijk om bij het afhalen direct te betalen. Dit kan met de pin of contant.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk om kosteloos uw bestelling te annuleren. Dit kan binnen 24 uur nadat de bestelling is geplaatst. Het annuleren van de bestelling kunt u eenvoudig aan ons doorgeven door een mail te versturen naar info@parishaircosmetics.nl. Na ontvangst van uw email ontvangt u van ons een bevestiging. Indien u heeft online heeft betaald wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort op uw rekening.